איתור נזילות יצאת צדיק • תרמיטק | מומחה לאיתור נזילות בוחן נזקי מים

איתור נזילות יצאת צדיק

לא מומלץ לאפשר לכל אדם לבצע איתור נזילות בביתנו. כשמאפשרים לכל איש מקצוע העוסק בשרברבות/אינסטלציה להגיע אלינו ולהתמודד עם נזילה או רטיבות, הוא לרוב יפתור את הכשל, אבל הוא לא יפתור את הבעיה לתמיד, במילים אחרות – הוא יטפל בסימפטום אך לא בסינדרום.

להווי ידוע שקיימות התלבטויות בין מחיר (זול/יקר) לאיכות (גבוהה/נמוכה). יש לזכור שישנם מקרים שאפשר ואף רצוי מפעם לפעם להקל בהם ראש, ולבצע רכישה לפי המחיר הזול ביותר, וישנם מקרים שדורשים מאיתנו להבין שאיכות עולה על המחיר, ואם לא נשתמש במוצר או בשירות האיכותי יותר, נשלם על כך ביוקר – אם בהווה אם בעתיד. למעבר למחירון המלא לשרותי איתור נזילות מים – לחצו כאן »

ייעוץ חינם על ידי בוחן נזקי מים מוסמך מכון התקנים הישראלי – חייגו

תרמיטק איתור נזילות - מספר טלפון

איך מתבצע תהליך נכון של איתור נזילה

נזילות מים הן נושא מורכב, מסובך הדורש מאיתנו דיוק ומחשבה, ואם אנו חפצים לפתור בעיה מהשורש ולתמיד, כדאי להשתמש במומחה לגילוי נזילות מים שיאתר את מקור הנזילה על סמך מכשירים טכנולוגיים מתקדמים.

לאחר איתור מקור הנזילה או הרטיבות, נותן השירות יערוך ‘חוות דעת מומחה’ לתיקון הנזילה, ואיש המקצוע יטפל באירוע על פי המתווה המופיע בחוות דעת המומחה – במדויק.

ולכן, עלינו מוטלת החובה לבחור את המומחה שלנו בצורה מושכלת וחכמה לאיתור הבעיה, ולשם כך יש צורך לשים לב למספר פרמטרים חשובים שיחסכו לנו זמן, כסף ועוגמת נפש מיותרת.

הכי חשוב – ותק וניסיון

כולנו מודעים לעובדה שאנשי מקצוע שמאחוריהם שנות ניסיון רבות, ברוב המקרים יטפלו בצורה המדויקת והנכונה ביותר, ויתנו לנו את המענה המקצועי שלו אנו נדרשים וזקוקים.

אנחנו בחברת תרמיטק מעניקים את השירות הטוב ביותר והמקצועי שאנחנו יכולים לתת, והניסיון שלנו המבוסס על שנות ותק רבות, מתבטא באופי העבודה שלנו והשירות אותו אנו נותנים.

איש המקצוע בחברת תרמיטק, דרור ישראלי, השקיע המון שנים וזמן על התמקצעותו, והפך להיות מומחה בתחומו בכל מה שקשור לאיתור נזילות ומתן שירות אמין ומקצועי.

הסמכה מקצועית לאיתור נזילות

דוע שאדם המחזיק עסק, ונותן שירות בקנה מידה ארצי בתחום נזילות המים – רישיונות והסמכה מקצועית הם פרמטרים חשובים וקריטיים מאוד, וזאת על מנת לספק שירות מקצועי שיפעל לפי כל התקנים הנדרשים. אם הזמנתם מומחה לאיתור נזילות, אתם יכולים להיות בטוחים שלא ישברו את קירות ביתכם שלא לצורך – באזורים שהנזילה איננה קיימת.

איתור הנזילות יהיה באמצעות מכשירים חכמים ומומחה שיודע להשתמש בהם בצורה מדויקת, שיביא לאיתור הנזילה ללא הרס מיותר או מרצפות וקיר שבורים.
לצפייה בתעודות, רישיונות והסמכות הנדרשות לבעל מקצוע אמין לאיתור נזילות – לחצו כאן »

מכשור מתקדם לאיתור הנזילה בצורה נקודתית

בעידן שלנו, ניתן להסתמך על טכנולוגיה מתקדמת וחדישה, שתורמת המון לאיתור בעיות וקבלת תמונה מיידית לפתרון הנדרש.
למזלנו, הטכנולוגיה הזו קיימת גם בתחום איתור נזילות המים, והמומחה משתמש במכשירים כמו:

  • מצלמה תרמית: מכשיר “חלוץ” – מבין הראשונים שפֻּתַּח לפתרון בעיות כמו איתור נזילות. הכלי נמצא בשימוש שכיח מאוד בתחום האיתור. בעזרת המצלמה ניתן למצוא ולזהות הבדלים בטמפרטורות על ידי טכנולוגיית אינפרה אדום. קראו עוד על מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים »
מצלמה תרמית מתקדמת לאיתור נזילות מים

בתמונה: מצלמה תרמית מתקדמת לאיתור נזילות מים

  • גלאי אקוסטי: המומחה יודע שאם התרחש פיצוץ בצינור המים, רעש המים שיזרמו בו יישמע בצורה חזקה וגבוהה, לעומת צינור ללא פיצוץ, שבו המים יזרמו בצורה שקטה הרבה יותר.
    בעזרת האקוסטיקה של המים בצנרת, הגלאי מאפשר זיהוי של הנקודה בעלת הרעש של זרימת המים החזקה ביותר. קראו עוד על גלאי אקוסטי לאיתור נזילות מים »
גלאי אקוסטי - כך נראה בעת תהליך איתור

בתמונה: גלאי אקוסטי – כך נראה בעת תהליך איתור

  • גלאי לחות: גלאי הלחות מסייע לנו לקבוע את רמת הלחות, והשימוש בו מתרחש רק לאחר האיתור המדויק בעזרת הגלאי האקוסטי או המצלמה התרמית, והוא קובע האם יש מים והיכן הם ממוקמים בשטח הבית – ברצפה, בקיר עצמו או מאחורי הקרמיקה. קראו עוד על גלאי לחות ורטיבות »
גלאי לחות ורטיבות ממוחשב

בתמונה: גלאי לחות ורטיבות ממוחשב

  • סיב אופטי: בסיב אופטי נעשה שימוש ברגע שאין גישה לאזור הנזילה, וכשעולה הספק בשאלת מיקום הנזילה.
    כשהכניסה היא קטנה, והיא אינה מאפשרת למומחה הנזילות לחדור פנימה ולבדוק, הסיב האופטי משמש את המומחה בתור “עיניים” מתקדמות, שיכולות להבחין ולזהות מוקדים שעיניים רגילות לא תַּבְחֵנָּה. קראו עוד על סיב אופטי לצילום פנים צנרת »
סיב אופטי לצילום פנים צנרת ודוגמה לצילום פנים צנרת עם כשל

בתמונה: סיב אופטי לצילום פנים צנרת, ודוגמה לצילום פנים צנרת עם כשל

  • איתור באמצעות מכשיר גז: הגז עצמו ידידותי לסביבה ואינו בעייתי, מאפשר איתור זריז ומהיר של הנזילה.
    החיישנים שמצויים במכשיר הגז, מאפשרים לנו להבין את הנזילה הקיימת בעזרת החדרת הגז לחללים, שמראים/מציגים למומחים את תוואי הצנרת. קראו עוד על איתור נזילות בגז »

כל המכשירים החכמים המוזכרים לעיל, הם רק חלק מהמכשירים שב”תרמיטק” עושים בהם שימוש נרחב.
הוותק, ההכשרה המקצועית והמכשירים המתקדמים – כל זה מאפשר לנו לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר, ובכך אנו יכולים להבטיח שאיתור הנזילות בביתכם יהיה יעיל, זריז ומדויק ביותר.

בעזרת מומחה מטעם חברת “תרמיטק” בעל הניסיון הרב – למעלה מ- 38 שנים בתחום! ובעזרת השימוש הנבון והמושכל במכשור המתקדם – הצלחה של 100% היא לא השערה אלא עובדה!
יש לנו למעלה מ-300 ביקורות מפרגנות ואותנטיות ברשת – למעבר לעמוד עסק של תרמיטק ב-Google וקריאת כל הביקורות עלינו – לחצו כאן

ייעוץ חינם על ידי בוחן נזקי מים מוסמך מכון התקנים הישראלי – חייגו

תרמיטק איתור נזילות - מספר טלפון

או השאירו פרטים לחזרה

    תעודות מומחה

    תעודת לתרמיטק מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה

    תעודת לתרמיטק מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה - לחצו על התמונה למעבר לכל התעודות של תרמיטק.

    ביקורות

    תרמיטק Iconתרמיטק

    אשרמן 1, תל אביב

    5.0 400 reviews

    • Avatar miki ba ★★★★ 2 weeks ago
      דרור בצע בדיקה תרמית ביסודיות רבה משך כשעתיים, ע׳מ לאתר נזילה ״ עקשנית״ שקיימת מיום כניסתנו לבית לפני 26 שנים. ( מצנרת מי גשמים משותפת בעליית הגג לתקרת חדר שירותים בקומת הקרקע). לדבריו - איתר את הנזילה, והציע פתרון לתיקון. התחייב ללוות … More אותנו עד שהבעייה תפתר לחלוטין.
    • Avatar Michael Lvovsky ★★★★★ לפני 3 שבועות
      שירות ברמה גבוה עם ידע ונסיון. עבודה יסודית ורצינית. גם אחרי שמצאנו את מקור הנזילה עדיין המשיך לחפש עוד לקויים בכמה קומות מעלי ולא ויתר.
      תודה רבה
    • Avatar Galia Becker ★★★★★ 2 months ago
      היתה לנו בעיית רטיבות. השירות שקיבלנו היה מצוין. גם מיידית התקשרנו בבוקר והבדיקה בוצעה כבר באותו היום. הבודק דרור היה מקצוען ממש. הגיע עם כל הציוד המתקדם שקיים בתחום. לא סיים את הבדיקה עד שלא עבר על כל האפשרויות ווידא שאין יותר נזילות. … More ממליצה בחום.
    • Avatar Elad Goldberg ★★★★★ לפני 3 חודשים
      תודה רבה מכל הלב לדרור על השירות האיכותי והמהיר לאיתור הבעייה אצלי. על חוש האחריות המפותח והדאגה ללקוח,מללא פשרות. לא מובן מאליו! ממליצה בחום למי שצריך.
    • Avatar איציק בוקעי ★★★★★ לפני 3 חודשים
      רוצה לשתף אתכם בחווית שרות יוצאת דופן!
      לפני מס׳ חודשים קיבלתי המלצה על תרמיטק. הגיע אליי בחור בשם דרור על מנת לבדוק את הרטיבות בכמה מוקדים בבית. הבחנתי שמדובר באדם מאוד מקצועי, סבלני, אדיב, והכי חשוב אנושי! הבעיה אותרה וקיבלתי דוח מפורט
      … More ומקצועי אשר מפרט את הליקויים. לאחר מספר חודשים קראתי לו שוב כי צץ לי עוד משהו קטן ודרור הגיע אליי בהתרעה מאוד קצרה של כמה ימים ספורים. השרות הזה שמקבלים היום חברים הוא לא טריוויאלי! מדובר בבנאדם אחד ל..
      כל מי שמתלבט אין מה להתלבט! הבנאדם קוסם!! תודה לך דרור, שירבו כמותך בישראל🤞🏻🙏🏻
    • Avatar אנטולי פופוב ★★★★★ 3 weeks ago
      שירות מהיר , מקצועי , איכותי ומהיר ! תודה רבה על הכל!
    • Avatar Evgeny tartakovsky ★★★★★ a month ago
      שירות מקצועי וישר. ואת זה חברים קשה למצוא!
      מומלץ בחום.
    • Avatar רונית טרפלר ★★★★★ 5 months ago
      חברת תרמיטק נענתה בסבלנות ואדיבות לשאלות וההתלבטויות שלי באשר לבדיקת רטיבות.
      כמו כן, משהחלטתי על הבדיקה, הבודק דרור גילה אנושיות, מקצועיות, הוגנות בקביעת המחיר הסופי וכך גם עד לקבלת הדו"ח והמענה לשאלות ששאלתי בעקבותיו. כן ירבו !
    • Avatar אוסי שילוח ★★★★★ 5 months ago
      נעשה איתור נזילת מים באמצעות מצלמה תרמית. התיאום, עבודת האיתור, האחריות היחס והגשת הדוח היו מקצועיים מאוד.
      אני מודה לדרור על נחישות והתמדה, ועל כך שאיתר נזילה ממנה סבלנו מספר שנים.
      אני ממליצה עליו בחום!!
    • Avatar אורלי בילנסקי ★★★★★ 6 months ago
      אני רוצה להודות לדרור ולרני האלופים שעבדו במקצועיות ופתרו לנו בעיה שרבים לא הצליחו בסבלנות, בהתמדה ובנחישות שלא ראיתי כמותה בקרב אנשי מקצוע.
      הם לא ויתרו והוכיחו כי הם בעלי ידע וניסיון רב ורמת המקצועיות שלהם גבוהה מאוד, כשהכל נעשה בנועם
      … More ובחיוך.
      ישר כוח ! פרנסה בשפע והמון הצלחה בהמשך 🙏
    • Avatar Mici Mici ★★★★★ 10 months ago
      מקצועיות יחס אישי אין עליהם תודה רבה❤️

    חיפוש חופשי באתר

    Call Now Button דילוג לתוכן