איתור נזילות יצאת צדיק ביקנעם • תרמיטק | מומחה לאיתור נזילות

איתור נזילות יצאת צדיק ביקנעם

כשמזמינים איש מקצוע לצורך איתור נזילות ביקנעם, אי אפשר להכניס הביתה כל אחד. צריך לפני כן לוודא שמדובר באיש מקצוע מיומן, מקצועי וכמה שיותר אמין. מספיק אנשים כבר הסתבכו עם אנשי מקצוע (לכאורה), שבעצם לא יודעים לאתר נזילות כמו שצריך או שדורשים ולוקחים בלי בושה מחיר מופקע.
כך שהנזילות וההצפה נמשכים ונמשכים והנזק לכיס הולך ועולה. כשתדעו מה לעשות, תוכלו לפעול טוב יותר! (רישיונות ותעודות של מאתר נזילות מוסמך >>>)

זקוקים לאיתור נזילות ברמה גבוהה, מדויקת ומהימנה? איתור נזילות “יצאת צדיק ביקנעם” – זה בדיוק מה שאתם צריכים. לנוחיותכם, נסביר על כמה מהשיטות הכי מובילות לזיהוי נזילות טרם התיקון. נסביר איך איתור נזילות אמין ומדויק, יכול להבטיח חיסכון כספי ומניעת פעולות מיותרות והרסניות, ויתרה מזו – נציג את התועלת של איתור נזילות, לא רק בעונת החורף.

דוגמה לאיתור נזילות ממוקד ביקנעם– צילום תרמי וצילום רגיל של חדירת מים בקיר מעטפת כפול.

דוגמה לאיתור נזילות ממוקד ביקנעם – צילום תרמי וצילום רגיל של חדירת מים בקיר מעטפת כפול.

  • מה הם סוגי נזילות הנפוצות ביותר ביקנעם?
    כמה סוגי נזילות נפוצות קיימים ביקנעם, השכיחים ביותר הן נזילות כתוצאה מחדירת מים גשם, נזילות בקיר, מתחת לריצוף, בצנרת ורטיבות בתקרה.
  • מיהו מומחה לאיתור נזילות מים ביקנעם?
    מומחה לאיתור הוא בעל מקצוע בעל תעודות ורישיונות והסמכות בתחום, העובד עם מכשור מתקדם לאיתור בטכנולוגיה חדישה ובעל המלצות חיוביות מלקוחותיו.
  • מה עושים אחרי איתור נזילה?
    בסיום תהליך האיתור של מקור הנזילה, מומחה לאיתור נזילות מים ביקנעם ייתן חוות דעת מומחה ללקוח שבו הוא מסביר את הכשל מיקומו ומציג את הנזקים בפועל והמלצות לטיפול ותיקון.

שיטות מובילות לאיתור נזילות ביקנעם

המשמעות של איתור נזילות “יצאת צדיק ביקנעם” היא לעבוד עם בעלי מקצוע מהימנים ומקצועיים, שאינם מתייחסים ללקוח כ”מסחטת כסף”. השירות אדיב, המחיר הוגן והעבודה מתבצעת בצורה הטובה ביותר.

כשאתם מזמינים איש מקצוע לאיתור נזילות, שימו לב כי השירות יכול להינתן בכל מיני שיטות מקובלות. השיטות המקובלות ביותר כוללות, בין היתר:

איתור נזילות במצלמה תרמית

איתור נזילות באמצעות מצלמה – המכוונת לאיתור נזילות בבנייה לקויה, ליקויים בצנרת וזיהוי תקלות ספציפיות באיטום הגג, בחלונות רטובים ובחדרים “לחים”. בהמשך נסביר עוד על חשיבות השיטה ומשמעותה עבורכם. קראו עוד על איתור נזילות במצלמה תרמית >>

מצלמה תרמית מתקדמת לאיתור נזילות מים

מצלמה תרמית מתקדמת לאיתור נזילות מים

איתור נזילות באמצעות גז

זו פעולה שבה מזרימים גז לתוך האזור המשוער, שבו ישנה נזילה אחת או כמה נזילות שונות. בעזרת חיישנים מיוחדים שמאתרים היכן הגז עובר, מזהים את ה”נקודות החלשות”, הלקויות או הדולפות. קראו עוד על איתור נזילות בגז >>

איתור נזילות מים על ידי גז

איתור נזילות מים באמצעות מערכת גז ידידותית לסביבה

איתור נזילות על ידי חיישני לחות ודרכים נוספות

אמצעים נוספים פחות נפוצים, אך עדיין נמצאים בשימוש רווח, כוללים בין היתר שימוש בחיישנים ומדי לחות. קיימת אפשרות לאתר נזילות ספציפיות על ידי מיקרופונים מיוחדים, שמזהים את הגברת רעשי הנזילות התת־קרקעיות, במרתפים ובמקומות אחרים. קראו עוד על מכשירי איתור מתקדמים >>

איתור נזילות שחיסכון כספי בצידו

כאשר מתעורר החשש כי קיימת נזילת מים, התעלמות מהבעיה לא תוביל אותנו לפיתרונה. אומנם תיקון תקלות הוא הוצאה, אך אם נתעלם מהן – בסופו של התהליך נשלם הרבה יותר, לא רק במונחים של “כסף” אלא גם במונחים של זמן ועוגמות נפש.
איתור נזילות “יצאת צדיק ביקנעם”, מאפשר ללקוח לקבל שירות אדיב וחסכוני ככל האפשר, מחיר הוגן בהתאם לסוג התקלה ואמצעי בדיקה/בקרה הנחוצים לנו כל כך.
————
אפשר ליהנות מחיסכון כספי ניכר לא רק כשמזמינים מאתר נזילות מקצועי ואמין אלא גם כאשר פועלים בשיטת “בדיקה ללא הרס”.

למחירון המלא לאיתור נזילות יצאת צדיק ביקנעם- לחצו כאן

לדוגמה – באמצעות מצלמה תרמית שאותה הזכרנו קודם לכן, מאתרים נזילות במהירות ובעלות כספית יחסית נמוכה. בעבר, כדי לזהות נזילה נהגו לשבור קירות, לעקור חרסינות, לחצוב בגגות, לחדור לתוך צינורות בכל מיני אופנים, ועוד. כיום, הודות למצלמה התרמית ואמצעים טכנולוגיים חכמים נוספים, אפשר בהרבה מאוד מקרים לזהות את מקור הנזילה במדויק, וזאת בלי לפגוע במבנה ובתשתית, דבר שמונע הרס מיותר ועלויות כספיות.

המצלמה התרמית מציגה אובייקטים בצבעים שונים, שמשקפים מידות חום שונות גם מאחורי בלוקים, אריחים, ברצפה או בגגות, ועוד. המצלמה יודעת לזהות היכן זורמים מים חמים או קרים יותר, מחוץ לצנרת – באופן הזה ניתן לאתר נזילה תת־רצפתית, דליפה מאיטום לקוי, מים בתקרה, רטיבות מאחורי פנלים, ועוד. הבדיקה יחסית מהירה אבל אנחנו יודעים לגשת אליה בצורה נכונה ומדויקת, ובעיקר יודעים לאתרה ב-100% דיוק, ומכאן שהתרומה של כל אלה היא חציבה בקירות בצורה נקודתית ללא שבירת מרצפות וכמובן, חיסכון של עלויות כספיות מיותרות ועוגמת נפש.

איתור נזילות יקנעם- לא רק בחורף

כבכל שנה, אנו נזכרים לבדוק נזילות מים רק כאשר החורף כאן והגשמים יורדים במלוא עוצמתם. ביקנעם, החורפים יכולים להיות מאוד סוערים ולצד נזילות שנובעות מצנרת מים או ביוב מיושנות, טפטופי מים ונזילות מגיעים גם מהגגות, מרזבים סתומים, ליקויים באיטום, ועוד.

אם אתם חושבים להיערך נכון לחורף הירושלמי, דעו שאתם לא חייבים להזמין מאתר נזילות רק כאשר אתם רואים את המים דולפים ללא הרף. אפשר להזמין בדיקת נזילות ולאתר תקלות איטום או בעיות צנרת גם בקיץ, היתרון – נוח יותר לתקן ליקויים כשאין סערות גשם בחוץ. באופן הזה אנו מונעים מצבים לא נעימים בשיא החורף כשהמים מציפים את כל הבית, והם עלולים להביא לנזקים לרהיטים, לרכוש, לקירות ולמבנים.

זקוקים לייעוץ? – חייגו עכשיו לייעוץ בחינם עם בוחן נזקי מים מוסמך מכון התקנים הישראלי

תרמיטק איתור נזילות - מספר טלפוןיקנעם

תעודות מומחה

תעודת לתרמיטק מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה

תעודת לתרמיטק מאת מכון התקנים הישראלי, אגף איכות והסמכה - לחצו על התמונה למעבר לכל התעודות של תרמיטק.

ביקורות

תרמיטק Iconתרמיטק

אשרמן 1, תל אביב

5.0 400 reviews

  • Avatar miki ba ★★★★ 2 weeks ago
    דרור בצע בדיקה תרמית ביסודיות רבה משך כשעתיים, ע׳מ לאתר נזילה ״ עקשנית״ שקיימת מיום כניסתנו לבית לפני 26 שנים. ( מצנרת מי גשמים משותפת בעליית הגג לתקרת חדר שירותים בקומת הקרקע). לדבריו - איתר את הנזילה, והציע פתרון לתיקון. התחייב ללוות … More אותנו עד שהבעייה תפתר לחלוטין.
  • Avatar Michael Lvovsky ★★★★★ לפני 3 שבועות
    שירות ברמה גבוה עם ידע ונסיון. עבודה יסודית ורצינית. גם אחרי שמצאנו את מקור הנזילה עדיין המשיך לחפש עוד לקויים בכמה קומות מעלי ולא ויתר.
    תודה רבה
  • Avatar Galia Becker ★★★★★ 2 months ago
    היתה לנו בעיית רטיבות. השירות שקיבלנו היה מצוין. גם מיידית התקשרנו בבוקר והבדיקה בוצעה כבר באותו היום. הבודק דרור היה מקצוען ממש. הגיע עם כל הציוד המתקדם שקיים בתחום. לא סיים את הבדיקה עד שלא עבר על כל האפשרויות ווידא שאין יותר נזילות. … More ממליצה בחום.
  • Avatar Elad Goldberg ★★★★★ לפני 3 חודשים
    תודה רבה מכל הלב לדרור על השירות האיכותי והמהיר לאיתור הבעייה אצלי. על חוש האחריות המפותח והדאגה ללקוח,מללא פשרות. לא מובן מאליו! ממליצה בחום למי שצריך.
  • Avatar איציק בוקעי ★★★★★ לפני 3 חודשים
    רוצה לשתף אתכם בחווית שרות יוצאת דופן!
    לפני מס׳ חודשים קיבלתי המלצה על תרמיטק. הגיע אליי בחור בשם דרור על מנת לבדוק את הרטיבות בכמה מוקדים בבית. הבחנתי שמדובר באדם מאוד מקצועי, סבלני, אדיב, והכי חשוב אנושי! הבעיה אותרה וקיבלתי דוח מפורט
    … More ומקצועי אשר מפרט את הליקויים. לאחר מספר חודשים קראתי לו שוב כי צץ לי עוד משהו קטן ודרור הגיע אליי בהתרעה מאוד קצרה של כמה ימים ספורים. השרות הזה שמקבלים היום חברים הוא לא טריוויאלי! מדובר בבנאדם אחד ל..
    כל מי שמתלבט אין מה להתלבט! הבנאדם קוסם!! תודה לך דרור, שירבו כמותך בישראל🤞🏻🙏🏻
  • Avatar אנטולי פופוב ★★★★★ 3 weeks ago
    שירות מהיר , מקצועי , איכותי ומהיר ! תודה רבה על הכל!
  • Avatar Evgeny tartakovsky ★★★★★ a month ago
    שירות מקצועי וישר. ואת זה חברים קשה למצוא!
    מומלץ בחום.
  • Avatar רונית טרפלר ★★★★★ 5 months ago
    חברת תרמיטק נענתה בסבלנות ואדיבות לשאלות וההתלבטויות שלי באשר לבדיקת רטיבות.
    כמו כן, משהחלטתי על הבדיקה, הבודק דרור גילה אנושיות, מקצועיות, הוגנות בקביעת המחיר הסופי וכך גם עד לקבלת הדו"ח והמענה לשאלות ששאלתי בעקבותיו. כן ירבו !
  • Avatar אוסי שילוח ★★★★★ 5 months ago
    נעשה איתור נזילת מים באמצעות מצלמה תרמית. התיאום, עבודת האיתור, האחריות היחס והגשת הדוח היו מקצועיים מאוד.
    אני מודה לדרור על נחישות והתמדה, ועל כך שאיתר נזילה ממנה סבלנו מספר שנים.
    אני ממליצה עליו בחום!!
  • Avatar אורלי בילנסקי ★★★★★ 6 months ago
    אני רוצה להודות לדרור ולרני האלופים שעבדו במקצועיות ופתרו לנו בעיה שרבים לא הצליחו בסבלנות, בהתמדה ובנחישות שלא ראיתי כמותה בקרב אנשי מקצוע.
    הם לא ויתרו והוכיחו כי הם בעלי ידע וניסיון רב ורמת המקצועיות שלהם גבוהה מאוד, כשהכל נעשה בנועם
    … More ובחיוך.
    ישר כוח ! פרנסה בשפע והמון הצלחה בהמשך 🙏
  • Avatar Mici Mici ★★★★★ 10 months ago
    מקצועיות יחס אישי אין עליהם תודה רבה❤️

חיפוש חופשי באתר

Call Now Button דילוג לתוכן